Pages

Wednesday 5 October 2011

M C letter~~~

Bismillah...

Semalam...atas desakan insan yang disayangi aku melangkah kaki
ke klinik uia...

Aku ni bukan rajin sangat nak g klinik ni,aku takut darah (macam la
ad darah pun) n segan jumpe doktor..huhu

Tapi disebabkan aku da lame sangat batuk ni so aku g jugak.

PENAT TUNGGU TURN,SEJAM!!!! huhu~~

*********************************************************************************

""Awak ada jangkitan kuman dalam tekak sebab 2 batuk awak x baik2."
kata doktor dengan bersemangat

"Kuman apa lak nak b'tenggek dalam tekak aku ni"
Aku sekadar mampu bermonolog sendiri.

Punye la banyak jenis ubat doktor bagi kat aku semalam,da macam sakit teruk aku tengok.

Pastu boleh lak doktor bagi aku MC,pdhal aku x mintak pun..haha

Tapi dengan semangat waja dan berkobar-kobar aku x guna pun MC tu
coz aku g sume kelas ari ni..hoho...rajin x?

Aku bukan x nak rehatkan badan tapi aku da janji nak belajar betul2.

Memandangkan aku da ada tanggungjawab yang sangat2 besar sekarang,
aku perlu lebih matang....

Ngantuk la plak..nak g tido kat masjid la plak pastu terus g kelas UNGS..

SELAMAT PETANG!!1 -)

No comments:

Post a Comment