Pages

Monday 22 July 2013

Sebenarnya Saya Suami Dia (3SD)

Bismillah....

Alhamdulillah..ramadhan ke-2 bersama isteri tercinta. Taon ni x ambik short
sem so berpuasa kat kampung la kami. Sambil berpuasa kami berbisnes di
bazar ramadhan,jual air je...alhamdulillah,ok la....hehe

Tibe2 aku nak cerita something ni pasal perbualan akak aku dan tokey air
gerai sebelah di hari yg pertama aku bwk bini aku dtg bazar. tokey air ni
mmg rapat dgn akak aku,diorg berjiran.



tokey air : itu adik ke?
sambil menunjuk ke arah bini aku.

akak aku : aah..kenapa ye?
dgn ramah akak aku menjawab.

tokey air : owh..akak ade adik laki x kawin lagi sekarang ni tgh carikan
                calon,sibuk sgt bisnes dye tu sampai xde mase nak cari sendiri.
kelihatan sungguh bersemangat tokey air tu bercerita tentang adik dye.

Lalu aku pun dgn macho nya menyampuk perbualan mereka.

aku : akak, SEBENARNYA SAYA SUAMI DIA.


Peh..ade org nak ekjas bini aku buat adik ipar tu, mane aku x panas.
Ais dalam balang terus cair dek kepanasan aku..haha

p/s : dialog di atas adalah rekaan semata-mata, hanya kejadian sahaja
        yg benar..hoho.

No comments:

Post a Comment