Pages

Thursday 2 June 2011

iNdAhNya KaWIn MuDa~~

              
               Hah...kawin muda..beznyer...hoho~~~ bez ke?? wallahualam.....

               act bukan itu yang aku nak cakap,bukan sal kawin ea..hehe

               30 mei 2011 genap umor aku 21 tahun..da besar kan? alhamdulillah....

              aku bersyukur sangat2 sebab masih lagi dipinjamkan nyawa,

              aku harap sebelum nyawa ni ditarik aku sempat buat sesuatu......

              seperti kebiasaan,aku jarang dapat hadiah pada hari lahir aku sendiri dan

              pada tahun ni nasib tetap sama,xde rezeki..(x malu tggu hadiah..haha)

              tapi tahun ni aku da prepare awal2,bangun je tido 29mei 2011 pas solat

             aku terus siap2 n kebetulan mlm 2 aku tido kat hotel dgn fam

            so kol 8.30am aku turun je bwh kedai buku da buka..hepy tol aku..hehe

           aku masuk kedai cari buku yang aku berkenan dan akhirnya...............

           "INDAHNYA KAWIN MUDA" bez kan tajuk buku ni?

           dengan gembiranya aku beli buku 2 dan simpan elok2 dalam beg....

           ******************************************************************

           30 MEI 2011!!!!!!!

          selamat hari lahir kamarulzaman bin mahmad khairai~~~~~~~

          lalu dengan bersemangat aku bukak beg n ambik buku yang aku sendiri beli..

         kama...ni hadiah ko...tahun ni ko da pandai skit,beli hadiah utk diri sendiri

         bole la ko hepy sebab tahun ni dapat hadiah...hehe

         alhamdulillah....even buku ni hadiah dari diri sendiri aku akan manfaatkan

          time kasih kama 29mei sebab sudi bagi hadiah b'day kat kama 30mei...-)

          #da ad pic......^  ^

2 comments:

  1. alololo comeynyer kama bagi hadiah kat diri sendiri..

    nak pinjam buku tu boley? ngee~

    ReplyDelete
  2. buku tu sangat best... saya pun dah beli sebagai panduan... :)

    ReplyDelete