Pages

Wednesday 11 January 2012

Jiwang skit....-)

Bismillah.....



Alhamdulillah...semalam 10 jan berakhir la sudah exam untuk sem ni...
5 paper yang sangat2 mencabar minda...fuh!!

Fesly aku nak doa supaya aku dapat pass sume subjek...amin!!
(siap pasang  nazar lagi..huhu) ble da lulus sume subjek dan aku
doa supaya dapat pointer tinggi...amin!!

So...bile exam da habis sekarang aku nak fokus kat sesuatu yang
penting,lagi penting dari exam kot..haha

Haha..ye la...exam tiap2 sem (da 3 tahun lbh kot jd student uia ni)
tapi kawin sekali seumur hidup je,insyaallah....-)

X dapat nak gambarkan caner tapi sejujurnya bila ingat sal perkara
ni aku rasa debar giler2...

Spe2 ade tips boleh bagi x? haha

Hmm...walaupun aku habis exam 10 jan tapi aku decide nak balik
16 jan,6 hari jugak la dok uia ni.

Ada perkara yang perlu disetelkan sebelum balik rumah.

Dalam masa yang sama aku sebenarnya nak bagi masa pada diri aku
sendiri untuk muhasabah diri.

Kadang2 aku ada jugak terfikir sebelum ni yang aku ni layak x jadi
suami orang.

Sebab 2 la dalam masa 6 hari ni aku nak cuba tengok dalam2 apa yang
ada kat diri aku ni.

Apa kelebihan dan yang paling penting apa kekurangan aku supaya aku
dapat atasi.

Bukan aku nak jadi sempurna tapi aku nak hadir dalam diri dia sebagai
suami yang terbaik.

AKU CINTAKAN ALLAH!!
AKU CINTAKAN RASULULLAH!!!

Dan aku nak bersama dia menggapai redha allah......
Aku nak bersama dia di syurga allah....

Aku ni memang x layak la nak dipanggil ustaz tapi insyaallah aku x jahat
mane kot..hehe

Betul la....pernikahan tu merupakan satu titik tolah untuk perubahan ke
arah kebaikan.

Aku bukan nak cakap aku da berubah jadi baik tapi mulai sekarang ni
aku da rasa lain macam.

Bab solat,pergaulan,tutur kata....

X perlu kot aku nak cite panjang kat sini t bile korang nak kawin korang
akan rasa r..hehe

Bape ari je lagi aku akan mule menjemput sahabat2 aku untuk majlis
kenduri kawin,insyaallah...x lme da...-)

Balik rumah ni aku x taw apa yang akan  menanti,mintak2 la bukan dugaan
yang besar dan terlalu mencabar...ameen~

Hmm...da habis idea nak menulis..nak layan movie!!! hoho~~~

No comments:

Post a Comment