Pages

Tuesday 17 May 2011

pRogrAM ~~

                      
                        Aku nak tulis ke x ye,kalau x tulis rasa cam x ley lepas je apa yang ada dalam hati aku ni. Act aku ada banyak keje ni,repot nak kena siapkan dan anta esok tapi aku baru buat sikit je. Hmm..aku ni bukan jenis yang suka pendam tapi dalam kes ni aku jadi pendam lak,maybe belum masa lagi kot untuk aku 'fire' orang2 yang da buat aku baran ni.


                         Aku memang suka join program,sejak aku da x boleh bersukan cam dulu aku isi mase aku dengan join dan handle program,ye r kan sekurangnya ada jugak la faedah dari aku x buat ape2. Satu perkara yang buat aku baran bila ada orang yang terima tugas tapi x laksanakan. Bukan ke bila kita terima tugas 2 dikira satu AMANAH?? amanah ni bukan boleh bt main2,klau x dapat laksanakan t kat akhirat akan dituntut.


                       Bukan aku nak melalut tapi sekarang ni aku tengah sibuk dengan beberapa program dan aku cam x puas ati dengan satu program ni la,aku x cakap la aku ni taw banyak sangat. Aku da buat keje aku dan bila aku nampak byk lagi perkara x setel aku tolong r siapkan keje ln tapi person in charge utk keje 2 bole la lepas tangan n blablablablablablablabla~~~~entah r...kalau ikotkan hati banyak lg mnde aku nak tulis tapi malas r t cam cite keburukan orang lain lak,ak cuma harap insan2 camni cepat2 la sedar yang AMANAH bukan la sesuatu yang boleh bt main2 so jgn terima tugas if x mampu bt....


                      Klau ad masa t aku nak tulis post khas sal AMANAH ni,insyaallah~~~~~


p/s= along,asal ko senyap je ari ni...ko bz anta msj utk program ea...-p

No comments:

Post a Comment