Pages

Monday 16 May 2011

HaDIaH hArI LaHiRkU yG Ke-19~~~

                            Aish...."kecederaan" hadiah hari lahir@laptop aku ni semakin bertambah kritikal,aku nak menulis blog pn susah giler sekarang ni. Bile aku tulis je terpadam sendiri,so memang da byk post aku yang x sempat nak publish..Hmm..apa2 pun aku kena cepat anta repair laptop ni sebab aku da mula semakin berminat utk menulis,dalam otak aku ni da macam2 cite aku reka cuma x dpt nak kuarkan je lagi.
 

                          Aku rasa bersalah sebenarnya coz x dapat jage hadiah ni elok2,baru 2 taon usia hadiah ni da macam2 rosak. Xpe la...ada hikmahnya kot,btw hari lahir yang ke 21 da makin dekat ni. Aku x harap pun dapat hadiah apa2 dari mak dan abah sebab aku da anggap WEM3842 ni sbg hadiah tahun ni..haha Aku memang macam ni,apa2 yang aku dapat dari mak dan abah dlm bln mei aku akan anggap sbg hadiah sebab aku taw da mase birthday aku sure mak n abah x bagi hadiah so aku buat cam2 utk sedapkan hati aku...haha


                          WEM3842 ni da banyak berjasa kat aku,jasa yang paling latest dye tlg aku bwk balik nasi lemak yang mak kirim kat along...hehe..,along sedap x nasi lmk 2?? ak saje nak ko jd gemok cm ak..-p
Hmm...x nk r da tulis byk2.takut terdelete....hoho

p\s= tq along bagi ak tgk blog ko,aku usha post2 ko...haha

No comments:

Post a Comment